Wednesday 15 June 2011

MAXIS ROMANTIK ! ! !

Siapa pengguna maxis? Bagi korang best ke tak guna maxis ni? Aku ni pengguna number maxis gak,dah hampir 7 tahun aku guna number maxis ni.. bagi aku,tu kira lama gak sebab kawan-kawan aku ade yang asyik tukar je number dia orang and tu yang buat aku susah nak contact dia orang kalo ade pa2 hal.. tapi aku rase mesti ade lagi yang lebih lama guna number dia dari aku ni kot.. bagi aku,number maxis ni ok gak.. takde lah mahal sangat.. kalau kat sekolah dulu,ade member mintak number aku then dia orang cakap aku guna number ape... maxis,digi or celcom.. lepas tu aku cakap lah yang aku guna maxis.. korang tahu ape dia cakap kat aku??

         "Weh,nape kau guna number maxis?mahal lah nak contact kau"


Selalu gak aku dengar member cakap macam tu mase dia orang mintak number phone aku tapi aku still gak guna number maxis ni.. So,nak tak nak terpaksa gak dia orang call or sms aku kalau ade hal penting.. hehe.. Bagi aku lah,best best guna number maxis ni.. coverage dia orang pun ok gak tak kira masa kalau nak di bandingkan dengan digi.. korang tahu kenape aku cakap macam tu?? sebab nye,kalau hari hujan lebat kan coverage digi tak boleh pakai lah..mesti ade je masalah.. aku bukan main cakap-cakap je ok! aku tahu pun sebab aku ade number digi gak.. kadang-kadang kalau aku topup number digi kan,mesti ade jer kredit aku hilang..bukan aku sorang je kena,kawan-kawan aku pun ade kena macam tu.. bukan number maxis dengan digi je aku ade,celcom pun ade... 3 sekali aku guna,nak tengok mana satu jimat.. HAHA..


Tapi tak ramai kawan aku yang tahu aku guna number digi dengan celcom.. kalau dia orang mintak number phone aku,aku selalu bagi number maxis sebab aku selalu on number tu and yang paling penting number tu selalu ade kredit.. HEHE... Selain dari tu kan,maxis sekarang kan ade HOT TICKET.. berbaloi gak lah guna HOT TICKET sebab aku dapat sms dan call free ke semua talian.. kalo nak sms dengan call free banyak,tu bergantung kepada berapa korang punya HOT TICKET tu.. Tapi ade satu benda lagi yang aku perasan baru-baru ni.. MAXIS selalu gak send mms yang romantik kat aku,HAHAHA... kat bawah tu aku ade letak sikit gambar yang maxis send kat aku..

















ROMANTIK KAN?? HEHE





No comments:

Post a Comment