Wednesday 8 June 2011

AkTiViTi MaSa LaPaNg

Setiap org mesti ade benda yang die suka buatkan...tipu lah kalo korang kate takde ape2 aktiviti yang korang suke..kalo mcm aku,aku suka online fb dan berkonvoi..aku suka online fb supaya aku dpt tambah ramai kenalan...kawan biar ramai,musoh jgn sekali-kali...konvoi tu salah satu aktiviti sihat jugak kan,lagi pun aktiviti berkonvoi boleh mengeratkan lagi hubungan kita dengan kawan dan dapat juga berkongsi minat kita dengan kawan2..aku ade join satu club scooter,bagi aku best lah sebab semua orang dalam club tu sporting and yang paling penting semua ada minat yang sama..nak tahu ape??ala,mesti lah minat pasal scooter kalo dah aku join club scooter...bagi aku,scooter best lah sebab scooter tu simple jer..lebih baik jadi MAT SCOOTER dari jadi MAT REMPIT kan..HEHEHE...aku rase dari dduk melepak,baik join club2 mcm ni..ok lah jugak,dapat tambah ramai kawan...then,kalo korang ade tengok lah kat tv3,cite sayang sarawak ade tunjukkan sdikit tayangan tentang club kami...korang nak tau tak ape aktiviti yang club aku selalu buat..kat bawah tu aku letakkan gambar aktiviti yang club aku buat pada masa lapang...

Ini lah benda yang aku selalu buat kalo aku free..korang mesti tau facebook kan,tipu lah kalo korang tak tau...hehe

Ini lah name club aku,KUCHING SCOOT CLAN... :)


Dekat bawah tu aku letak sikit gambar KSC

Abu Dhabi



Avatar



Ferrari


Faito


SpongeBob


Kuning


LV

Ini gambar KSC dengan Hafiz AF7(yang pakai cap)




Gambar ni mase KSC terlibat dalam Jelajah Fakir 2011 Anjuran Kementerian




Ok lah,nanti aku cite lagi tentang club aku kalo ade msa...daaa..
























No comments:

Post a Comment