Wednesday 22 June 2011

Hari Sukan!


Rindu nye aku dengan hari sukan sekolah... macam-macam acara yang ada masa hari sukan sekolah.. adik aku cakap hari ni dan esok adalah hari sukan sekolah kita orang.. aku maseh ingat lagi,masa tahun last batch kita orang sambut hari sukan memang meriah lah.. batch kita orang paling semangat and sporting habis,haha.. maklum lah,kalau hal macam ni memang sure kita orang enjoy punya... mesti lah,nama lagi hari sukan.. masa untuk kita orang release tension,haha..

Tapi yang paling best nye,rumah sukan kita orang selalu jadi juara antara rumah sukan setiap tahun... rumah sukan ape??alaa,,mesti lah rumah sukan warna biru.. hehe.. kata semangat yang selalu rumah sukan kita orang bagi kat ahli yang menjadi wakil rumah sukan ialah it's ok,it's alright...biru ok,fight3.. then satu lagi ialah go biru biru go,...goooooo biruuuu!
 kalau rumah sukan lain tu,aku tak tahu lah apa dia orang punya kata semangat.. aku tak ingat,hehe..


Bagi aku,hari sukan yang terakhir aku kat sekolah tu adalah hari sukan paling best dan tak dapat aku lupakan.. mascot rumah biru tahun kita orang pulak lilo stitch.. Then,petang tadi kan aku ade lah chat dengan cikgu sekolah aku sekejap.. aku tanya dia,best ke tak hari sukan sekolah.. dia cakap lah best tapi kalau ade batch kita orang mesti lagi best.. dia cakap lagi yang batch kita orang ni lebih gila-gila.. hehe..



No comments:

Post a Comment