Sunday 24 July 2011

JTMK


Morning semua!! semoga hari ini lebih baik dari semalam dan esok lebih baik dari hari ini ^_^ ..korang tahu ke ape maksud JTMK tu? JTMK tu maksud dia Jabatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi.. aku ambil course Teknologi Maklumat(Pengaturcaraan) under JTMK tu.. so far,ok lah bagi aku sebab kita orang belum banyak belajar lagi..hee..kawan-kawan aku yang sama course aku ni ada gila-gila sikit kepala dia orang,kebanyakan dari dia orang berasal dari Negeri Bawah Bayu,Sabah..Lecturer kita orang pun ada cakap yang course aku ambik ni memang banyak orang Sabah ambik..Tapi nasib baik lah ada gak orang Sarawak sama kelas dengan aku,tak lah aku kekok sangat..mesti korang boring kan baca blog aku ni,HAHA...kat bawah tu aku ade letak sikit gambar aku dengan classmate aku masa kita orang pergi jalan-jalan kat pantai..tapi tak semua lah yang pergi sebab ade yang balik rumah dia orang..













K lah,tu je yang aku nak cite hari ni..tak tau nak cite apa lagi ni,hee..banyak lagi gmbar yang kita orang ambik sebenarnya,tapi malas lah aku nak upload banyak sangat... xD


No comments:

Post a Comment