Thursday 26 May 2011

Nur Syifa Amani Binti Muhd Hazim Muzakkir

name girl mane plak kat atas tu,awek aku ke...panjang nye nma die..blh gak kalo jadi awek aku,comel gak..hehehe..semalam kan aku ade cakap ttg usu aku yg baru melahirkan anak perempuan dia...so,nama kat atas tu nma anak die lah...hehe..tapi aku bkn nak ckp ttg tu sbenarnya...yang aku nak ckp ialah,ank usu aku tu same tarikh lahir dgn aku..24 bln 5..dia lahir pkol 1 pagi mcm tu,mase tu aku mseh tdo lagi...mane tak nye,tgh mlm dia nak kluar mlihat dunia mstilah mase tu aku tgh syok lyn mimpi aku...hee..nama die tu nnek die yg bagi,nice kan nma die walaupun panjang..Usu aku tu kira untung gak lah sbab dpt anak perempuan...dia mmang nak anak perempuan..tapi suami dia nak anak lelaki,kalo dpt anak lelaki blh gak teman dia tgk bola nanti...hehe..usu aku tu memang minat tgk bola and team favourite dia,Manchester United..korang nak tgk tak Nur Syifa Amani Binti Muhd Hazim Muzakkir..nahhh,kat bawah tu aku ade ltak sikit gmbar dia...

Ini lah anak usu aku,comel kan...tgk sape sama tarikh lahir dgn dia...tu sbab lah comel,HAHA



Gambar ni mase die tgh tidur... ^_^













No comments:

Post a Comment