Wednesday 25 May 2011

24 bln 5 every year

Woohoo...mcm tak percaye je aku yang semalam hari lahir aku...So,makne nye umur aku makin meningkat lagi lah...hahaha..sebelum aku trus kan cerita aku nie..aku nak ucapkan terima kasih kepada mak aku sebab telah melahirkan aku dan mnjaga aku smpai sekarang..tanpa mak,takdelah aku kat dunia ini..I LOVE MY FAMILY SO MUCH..mereka byk beri dorongan kepada aku...

Coba lah umur kite makin trun kan,ini tidak..makin naik ade lah..haha..tapi nak buat mcm mana kan,dah lumrah khidupan mnusia yang usia kita semakin mningkat bkn nya semakin menurun
...semoga hari-hari sebelum ini menjadi pengajaran dan pembakar semangat untuk aku lebih berjaya pada masa hadapan dan tidak mudah berputus asa...

Selain itu,aku juga harap slepas hari lahir aku yang ke 18 nie,aku akan jadi lebih matang dan semoga kematangan akan menjadikan diri aku semakin bijak dalam menilai kehidupan yang sebenar... aku juga harap aku akan tabah dalam menghadapi segala dugaan yang bakal aku tempuhi selepas ini...

Tidak lupa juga kat kawan-kawan yang wish birthday kat aku,thank ea korang..love you all my friend..thank sudi jadi kawan aku...especially kawan-kawan sekolah aku,aku rindu kat korang lah..bile lah kte dpt jumpa lagi ea,hope semua bjaya dalam bidang yang di ceburi selepas ini..byk lagi cabaran yang akan kta hadapi lpas ini..kalau dh berjaya tu,jgn lupa kwn ea dan jgn blagak sebab hidup kita ini ibarat roda kdg2 di atas kdg2 di bawah..apa yang kita miliki hanyalah sementara dan bkn nya kekal selama-lamanya..

Semalam jugak merupakan hari yang gembira bagi aku sbab usu aku selamat mlahirkan anak perempuan die,So ade gak lah family aku yang sama birthday dgn aku..hehe...mane lah tau kot2 aku dpt hadiah jugak nexy year,HAHA..brangan tak abis2 aku nie,dh tua mane lah ade hadiah lagi..lain lah kalo ade yang sudi bagi hadiah kat aku ni,HAHAHA...





 Last sekali,aku nak wish happy birthday kat kwn2 yang akan smbut birthday nanti...hope korang akan dpt ape yang korang nak nanti... 
^_^





No comments:

Post a Comment