Saturday 30 April 2011

43424


No ape dkat atas tu ea,ape lah kaitan dgn benda yg aku nak cite kan kat korang nie...no dkat atas tu aku dpt dri cite yg aku tgk dkat tv2 pagi tdi...lucu btol cite tu,skit prut aku di buat nya...hahaha..cite tu pasal 2 org llaki mnta no toto dgn kawan die iaitu ali..nma smaran je...ali tu blh di katakan terer gak lah sbab asal die bgi no msti kene...then satu hari tu,mereka dtg jumpa ali dan mnta no..ali pun bagi lah no 43424..lpas tu kan,kwn die ckp dgn die "ko nak tipu kami ea,mane ade no toto tu 5 no..then die ckp lah yg tu bkn no toto...korang thu tak ape mksud 43424 tu?meh sini,aku bgi thu korang...4 yg pertama tu mksud nye solat asar..3 tu plak,solat maghrib..4 balik solat isyak...2 tu plak solat subuh then 4 yg last tu solat zohor...then korang tahu tak ape jdi dgn kwn ali yg dua org tu...die org kene ceramah oleh ali dan sorang ustaz,HAHAHA...So,pngajaran nye jgn lah main no sbab berdose kalo main no tu and duit tu pun sik halal...cari lah rezeki dari pekerjaan yg halal supaya hidup sentiasa mendapat berkat...

No comments:

Post a Comment